راهنمای خرید مانیتور پژو 405
نوشته شده توسط : mahsa

در این قسمت از راهنمای خرید مانیتور داشبور قدیمی 405 باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کنیم: دقت داشته باشید که 2 نوع قاب موجود است.

پژو 405 پایین

پژو 405 وسط

که هر کدام ساختار خاص خود را دارند و انتخاب هر کدام به سلیقه مشتری بستگی دارد و از چه زاویه ای می خواهد مانیتور خود را در اتاق دید خود داشته باشد.

راهنمای خرید مانیتور داشبورد پژو پارس و پژو 405 جدید

مزیت نسخه جدید این خودرو سهولت خرید مانیتور برای 405 است. در این خودروها قابلیت نصب مانیتور با فریم 10 و 9 اینچی وجود دارد که در نهایت امکان نصب تمامی مانیتورهای موجود را فراهم می کند. مثلا ؛ مانیتور 14 اینچی یا مانیتور معروف تسلا!!

انواع بهترین مانیتور پژو 405

 

1- مانیتور تسلا خودرو پژو

مانیتور تسلا نوعی از سیستم ویدیویی خودرو است که دارای سایز بیش از 10 اینچ در موارد کوچک است که به شکل مستطیل است با قرارگیری عمودی طول اضلاع مستطیل (در امتداد خط عمودی) که در دسته بندی قرار می گیرند. صفحه نمایش عمودی و در داخل خودرو در قسمت میانی داشبورد نصب می شود. آنها می چرخند لازم به ذکر است که بسته به طراحی و چیدمان قسمت های داخلی اتاق خودرو، این سبک مانیتور در برخی موارد به صورت افقی قرار می گیرد.

2- مانیتور پژو 405  مدل فلای دی وای تی

مانیتور پژو 405 مدل Fly DYT از آنجایی که برند فلای دی تی یکی از محبوب ترین برندهای سیستم تصویربرداری خودرو است، می تواند گزینه جذابی باشد. این مدل را می توان در زمره ارزان ترین مانیتور 405 نیز قرار داد. کیفیت بالا و قیمت مناسب این مدل نشان می دهد که برند Fly DYT همچنان به شدت می خواهد بازار را تسخیر کند. در زیر مشخصات این محصول آورده شده است.

3- مانیتور رک باکس مانیتور پژو 405

اگر قیمت مانیتور برای شما مهم است یا در کل مبلغ کمی برای خرید مانیتور مد نظر دارید می توانید خرید ارزان ترین مانیتور پژو 405 که همان مدل Rac Box است و گزینه مناسبی برای شما است

4- مانیتور پژو 405 مدل آی وین 

یکی از انتخاب های شما برای خرید بهترین مانیتور پژو 405 مدل آی وین است. این مدل را می توان یکی از مانیتورهای پرچمدار  405 در رده متوسط ​​دانست. کیفیت ساخت بسیار خوب قطعات این نمایشگر این برند را از سایرین متمایز کرده است.

5- مانیتور پژو 405  سری TL  وینکا

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم فقط این مدل وینکا سری TL وجود دارد که از نظر قیمت و سخت افزار بهترین است. شما می توانید یک مانیتور بسیار خوب با قیمت متوسط ​​داشته باشید. Vinca همیشه در تلاش است تا بهترین ها را به بازار بیاورد. وینکا با ارائه این مدل کار رقبای خود را به خوبی تمام کرد.

6- سری  YHوینکا؛ بهترین مانیتور 405

اگر به دنبال بهترین مانیتور برای پژو 405 هستید، سری وینکا YH می تواند گزینه بسیار کاربردی برای شما باشد. از آنجایی که جدیدترین پد مانیتور برند محبوب وینکا، پد اندروید YH است، یکی از ویژگی های مهم این دستگاه خروجی صدای فیبر نوری دستگاه است. اگر این قابلیت را برای ماشین خود فعال کنید، به لذت گوش دادن به موسیقی پی خواهید برد.

7- مانیتور 405 مدل  QG وینکا

 مانیتور 405 مدل QG Vinca یعنی قدرت، قدرت، قدرت! تنها چیزی که در مورد این مانیتور می توان گفت یکی از بهترین مانیتور 405 است. کیفیت ساخت سخت افزاری فوق العاده بالا در کنار قدرت بسیار بالای دستگاه جایی برای داشتن مدل Vinca QG باقی نمی گذارد. . می توان گفت داشتن این مانیتور تمامی نیازهای شما را برای خرید مانیتور هوشمند برآورده می کند. این مدل به عنوان بهترین مانیتور برای پژو 405 طبقه بندی می شود.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: